28.8.13

6 favoritter

Da jeg var liten samlet jeg på servietter. Jeg og min partner in crime (som også het Linda) pleide å gå rundt til alle naboene og spørre etter servietter. Spesielt rundt høytidene var dette stor stas, for da hadde  nabodamene kjøpt inn nye for anledningen:) Nå samler jeg ikke lenger men jeg bruker noen nesten hver dag så litt serviettmani har jeg vel enda. Enten jeg vil ha litt hverdagsglam eller om det bare skal være litt ekstra gøy, så dekker jeg på med servietter. Husmorpoeng...

Her er mine favoritter akkurat nå:


 



Pin It

4 kommentarer:

  1. Anonym29.8.13

    Hihi det husker eg at eg gjorde og,bytta servietter og jammen hadde eg mange fine:)

    SvarSlett
  2. ..jeg også:) det var STOR stas gitt. Tror jammen jeg "samler" litt fremdeles. Ser iallefall slik ut i skuffen til tider:)

    God helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg innrømmer at skuffen vår også ser slik ut!

      Slett
  3. Kunne ikke sagt det bedre selv, bare min "partner in crime" her Stine.. :)
    Servietter er toppen, selv den dag i dag! Fine favoritter over her..

    SvarSlett