27.3.13

Putekrig

Den fargen vi ser i motebildet hver sommer er militærgrønn, den er avslappende med samtidig litt tøff. Mix den med med støvete pasteller eller knallfarger og detaljer som gull og kobber. Jeg lengter etter sommeren og kler meg veldig ulike nyanser av militærgrønnt sammen med andre naturfarger, for en litt mer bohemaktig stil. Denne sesongen har vi tatt med oss fargene inn i interiøret også, og jeg gleder meg til vi skal fylle loungedelen av terrassen med disse putene. Spesielt puten med edderkoppnettet og sommerfuglen gjør at det kribler i kroppen etter sommer. Heldigvis viser det seg at solen kommer frem i påsken også, så da trenger jeg jo ikke vente så lenge.


Dette er mine favorittputer med militær grønne nyanser. Du finner disse og 91 andre puter i nettbutikken. Bildet er fra fra instrgram@hviit





1. Refined Style //  2. Obaz.com  // 2. Freepeople


Pin It

10 kommentarer:

  1. Vakre inspirerende bilder:-)) Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Susanne. God påske!

      Slett
  2. Militærgrønn blir aldri feil:)
    Lekre puter ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig! Holder sesong etter sesong:)

      Slett
  3. Anonym27.3.13

    Herlige inspirerende bilder:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, lenger etter sommer nå!

      Slett
  4. Nydelige puter, og bilder! Militærgrønn-fargen hadde jeg nesten glemt! Den liker jeg jo veldig godt, nå lurer jeg på hvor de klærne har blitt av.. haha ;D Fortsatt god påske til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kjøpte en armygrønn skjorte på Zara for noe uker siden, men siden har jeg ikke sett den. Lurer på om jeg ikke må ta en titt i skapet til tenåringen her i huset :)

      Slett
  5. vakre vakre puter
    tar godt et par av de derre brune faste beina også! :)

    fin påske til dere
    klem fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de sier jeg ikke nei takk til. Sleng hit selvbrunskremmen!

      Slett